bigsite

دانلود رایگان بازی Shadow Guardian HD با گرافیک خیره کننده برای اندروید

reza rahnama | دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۱۶ ب.ظ


دانلود رایگان بازی Shadow Guardian HD با گرافیک خیره کننده برای اندروید

Shadow Guardian HD

همانطور که می دانید اکثر بازی هایی که توسط Gameloft ارائه می شود دارای گرافیک بسیار بالایی هستند و هنگامی که نام بازی آندرویدی از این شرکت شنید می شود همه به یاد بازی هایی زیبا می افتند که دارای گرافیک خیره کننده ای هستند. دانلود بازی های گیم لافت می تونه ساعت های شما رو سرگرم کنه. این بار نیز یک بک بازی از این کمپانی با نام Shadow Guardian HD براتون آماده کرده ایم. این بازی کم حجم آندروید دارای سبک اکشن-ماجراجویی می باشد و همانطور که ذکر شد گرافیک بسیار بالایی دارا می باشد. به طور حتم با دیدن عکس های این بازی آندروید در ادامه ترغیب خواهید شد آن را دانلود کنید.

آموزش استفاده از فایل دیتا: بعد از این فایل بازی که با فرمت apk می باشد را دانلود و نصب کردید پوشه موجو در فایل دیتا که GloftSGHP نام دارد را در مسیر Gameloft/games در مموری کارد گوشی کپی نمایید. توجه داشته باشید که اگر در مموری کارد شما این پوشه موجود نیست می توانید آن را به صورت دستی بسازید.

نکته مهم: بعد از کپی کردن فایل دیتا و هنگام اجرای بازی حتما باید گوشی شما به اینترنت متصل باشد، این اتصال تنها برای بار اول بوده و در دفعات دیگر به اینترنت نیاز نخواهید داشت. اگر گوشی شما به اینترنت وصل نباشد نمی توانید بازی را انجام دهید.

 

 

 

  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم فایل : 2.6 مگابایت
  • دانلود دیتا : دانلود با لینک مستقیم
  • سایز فایل دیتا : 274 مگابایت
  • ورژن اندروید : نسخه 2.1 و بالاتر
  • منبع : وطن اندروید
    • reza rahnama

    نظرات  (۲)

  • محمد طاها طالبی
  • من رفتم در SDKARDو پوشه ی gameloftرا ساختم و بعد در پوشه ی gameloft،پوشه ی games را ساختم و بعد دیتا را در آنجا کپی کردم،اما وقتی وارد بازی می شدم، می گفت باید دانلود کنی، من گزینه ی دانلود را زدم اما دانلود نمی شد،لطفا بگید من چیکار کنم.

    سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی