bigsite

دانلود بازی مدرن کمبات برای آندروید

reza rahnama | دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ب.ظ


دانلود بازی مدرن کمبات برای آندروید Modern Combat 4: Zero Hour 1.0

 

Modern Combat 4

باز هم قصد معرفی یکی دیگر از شاهکار های گیم لافت را در وطن آندروید داریم. همانطور که اطلاع دارید چند روزی است نسخه جدید بازی آندروید مدرن کمبات با عنوان Modern Combat 4 توسط گیم لافت منتشر شده است. داستان بازی بر اساس جنگ با تروریست ها میباشد. شما همراه با تیمی که دارید می بایست به جنگ تروریست ها رفته و آنها را نابود کنید. اما این جنگ به داخل شهر هم کشیده می شود و همین مسئله کار را برایتان سخت تر خواهد کرد. شاید بتوان Modern Combat 4 گرافیکی ترین قدرتمندترین بازی عرضه شده توسط گیم لافت دانست چرا که به معنای واقعی دارای گرافیکی فوق العاده و همچنین گیم پلی بی نظیری می باشد. توانایی های جالبی که در این بازی افزوده شده است بسیار به چشم می آیند. برای مثال شما این قابلیت را دارید که بتوانید یاران خود را پوشش دهید تا آنها دست به حمله بزنند. همچنین شما قابلیت این را خواهید داشت که حمله های انفجاری به دشمن را انجام دهید. اگر بخواهیم قضاوتی منصفانه داشته باشیم شاید بتوان این بازی محبوب آندروید را هم سطح بازی هایی مانند Call of Duty و Medal of Honor که برای PC عرضه شده اند، دانست.

 

نکته: برای اجرای بازی باید یک اکانت گوگل داشته باشید و در آن لوگین کرده باشید.

نکته: به دلیل بالا بودن حجم دیتای این بازی آندروید، نیازمند حدود ۲ گیگ فضای خالی بر روی دستگاه هستید.

آموزش استفاده از فایل دیتا: بعد از آن فایل apk را دانلود و نصب کردید، فایل دیتا را نیز دانلود کنید و با خارج کردن آن از حالت فشرده، پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM را در مسیر Android/obb کپی کنید. هم اکنون بر روی آیکون بازی کلیک کنید تا بازی اجرا شود. صفحه ای چینی برایتان باز می شود که دارای ۲ گزینه می باشد. شما باید بر روی گزینه دوم کلیک کنید.

 

  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم فایل : 18.4 مگابایت
  • دانلود دیتا : دانلود با لینک مستقیم
  • سایز فایل دیتا : 1.3 گیگابایت
  • ورژن اندروید : نسخه 2.1 و بالاتر
  • منبع : وطن اندروید
    • reza rahnama

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی